Kai kurios moterys aborto klausimu laikosi liberalių pažiūrų. Jų manymu, tokiu būdu galima išvengti vėlesnio smurto prieš vaikus, ir t. t. Anot dr. Džeimso Dobsono, visai nenuostabu, jei nubudę vieną dieną išgirsime, jog vyro ar žmonos nužudymas turėtų būti įstatymo įteisintas, idant vėliau padėtų išvengti tam tikros prievartos ar smurto vieno iš sutuoktinių atžvilgiu. Kaip nebūtų keista, kaip tik tokie samprotavimai slypi už aborto idėjos: kūdikio nužudymas motinos įsčiose neleis, kad vaikas būtų skriaudžiamas po gimimo. Tačiau tai tiesiog nelogiška. Įdomu, kas gi, aborto šalininkų manymu, nupigina gyvybę kiekvienoje tolesnėje jos vystymosi stadijoje? Nėštumas gali būti neplanuotas, nelauktas, netikėtas ir nepageidaujamas. Tačiau nepageidaujamų vaikų nebūna. Tik pažiūrėkite, kiek milijonų šeimų trokšta įsivaikinti kūdikį. Kai kurie žmonės pereina kryžiaus kelius, kol sutvarko visus dokumentus, leidžiančius priimti vaikelį į savo širdį, šeimą, namus. Dr.D.Dobsonas mano, jog moralinę teisę sunaikinti besivystantį gemalą mes turime tik tuomet, jei motinos gyvybei gresia mirtinas pavojus. Savo radikalią poziciją abortų klausimu D.D. remia vienu paprastu klausimu: ar yra koks nors esminis skirtumas tarp kūdikėlio, esančio motinos gimdoje, ir kūdikėlio, kuris nukeliauja savo pirmąją nedidelę kelionę gimdos kakleliu ir patenka į šį pasaulį? Jei yra, tai koks tas skirtumas? Kuriuo momentu Viešpats Dievas apvelka asmenį žmogiškumo mantija? Kas tokio mistiško įvyksta, kūdikiui išėjus iš motinos kūno, kad paprasta protoplazma staiga virsta žmogiška būtybe, turinčia amžiną sielą? Vienintelis skirtumas tarp vaikelio įsčiose ir gimusio vaikelio yra tas, kad vienas yra nematomas, o kitas matomas. Jei priimsime šią prielaidą, bus lygiai taip pat amoralu žudyti negimusį kaip ir gimusį. Netgi aborto šalininkai nedrįsta siūlyti nužudyti vaikelį jam gimus, jei pastebimi kokie nors sveikatos ar psichikos sutrikimai.
Pagal dr. Džeimso Dobsono straipsnį Focus on the Family parengė Rūta Vekerotaitė
Susanos istorija |