Laimėtojai

Kasmęt PC Magazine skelbia, kas buvo geriausias skirtingose kategorijose. "Programuotojo užrašų" skyrelį pirmoje eilėje domina, aišku, instrumentų kategorija.

Sudėtingame C++ programavimo Windows terpei pasaulyje, kur programų automamizavimo ir "vizualizavimo" įrankiai nesunkiai paprastą uždavinį paverčia daugiamegabaičiu monstru, programuotojas praranda viltį rasti klaidą naudodamasis tik tradiciniais derinimo įrankiais.

Todėl šiais metais nugalėjo BoundsChecker 4.0 for NT, - taip jis atsilygino "NuMega" firmai už daugiametes pastangas kurti programų derinimo priemones. BoundsChecker leidžia surasti subtilias klaideles, neteisingus kreipinius į atmintį, Windows resursų praradimus, klaidas naudojant Windows API.

BoundsChecker glaudžiai įauga į VisualC++ terpę ir leidžia stebėti programos darbo eigą ieškodamas klaidingų situacijų ir iškart pažymėdamas klaidingą pradinio teksto fragmentą. Taip jis leidžia surasti klaidas dar programavimo stadijoje ir nereikia laukti skambučių po to, kai sukurtas produktas jau parduotas.

BoundsChecker patikrina visus kreipinius į WINDOWS API ir aptinka subtilius, tačiau nemalonius skirtumus tarp kreipinių į Windows95 ir NT funkcijas. Jį naudojant išvengiama giliau pasislėpusių klaidų.

Arčiausiai BoundsChecker priartėjo "Java Workshop", kuris išsiskyrė tarp kitų "Java" kalbos įrankių. Pats parašytas "Java" kalba jis vykdomas "Java" virtualioje mašinoje. Kūrimo terpė yra Sun firmos "Hot Java" peržiūros programa, kurioje jūsų kūrinys yra HTML ir "Java" mišinys. Nuo pat projekto iki derinimo terpės vaizdas yra kaip Web puslapio, - ir nors tai ne kiekvieno programuotojo skoniui, tačiau labai padrąsina pradedantįjį.

O trečioje vietoje liko VRML 2.0 specifikacija. Trimatis pasaulis patrauklesnis už plokščią dvimatį. Ši specifikacija - tai šaukinys skrydžiui: įvykiai, sensoriai, interpoliatoriai ir t.t. Pereinamų spalvų fonai, garsai ir video klipai, surišti su objektais. Tai šuolis nuo duomenų vizualizacijos prie interaktyvių grafinių programų.